Weet iemand wat het verschil is tussen deze tickets?

Van stereo sunday heb je weekend tickets maar wat is het verschil tussen deze

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
13K
Ikhebgeenidee
2 jaar geleden
Klik / tik op de i dat zou een toelichting kunnen geven.
Van een ander evenement weet ik dat ze zoiets hadden. Daarbij waren er een x tal kaarten tegen een goedkoper tarief. Voor degenen die als eersten bestelden (soort voorverkoop). Daarna voor het normale tarief. Een als je aan de kassa kocht, een duurder tarief.

Antwoorden (1)

De ticketsale start op donderdag 17 februari om 19:00. Koop je dan direct je ticket, dan kun je kiezen voor de goedkoopste optie (Fast Bird = Snelle vogel). Bestel je iets later, dan heb je alleen nog keuze uit de 3 duurdere opties, waarvan op dat moment de Early Bird (vroege vogel) de goedkoopste is. Zijn ook de Early Bird tickets uitverkocht of is die termijn verstreken, dan koop je online een Regular ticket. Aan de deur/kassa betaal je het meest, namelijk voor een Late Bird Ticket.

Dus weet je al zeker dat je een ticket wil kopen, doe dat dan zo snel mogelijk na 17/2 19:00 uur. Hoe langer je wacht, hoe duurder ze worden.