Welke geweren gebruiken ze op de kermis?

Weet iemand misschien hoe die geweren die ze bij de schiettent op de kermis gebruiken heten?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
3.3K
SingingCoyote13
3 jaar geleden
luchtdrukpistool of luchtbuks
je kon ze vroeger kopen her en der voor lage prijzen zeg vanaf 25 gulden geloof ik. kogeltjes zijn gewoon kleine ijzeren bolletjes, wel link als je die tegen je gezicht, ogen, mond etc krijgt.

Antwoorden (1)

Dat is een luchtbuks. Als je de bijgevoegde bron bekijkt, zie je wat voorbeelden