Hoe kan je een vlag ophangen (met tas) zonder een vlaggenhouder?

Omdat ik slaag op 4juni wil ik graag de vlag ophangen vanuit het raam. Hoe moet dit?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
8.5K

Antwoorden (2)

Gefeliciteerd!
Je kunt een stuk touw gebruiken. Bevestig dit aan de vlag en zet het vast aan het raam van de ene kant naar de andere. Je tas kan je ook met touw vastmaken.
Succes hoor!
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Gefeliciteerd ,je kunt ook een bezemsteel nemen ,hang daar je vlag en tas aan.
3 jaar geleden
Amadea
3 jaar geleden
Hoe zou die bezemsteel dan uit het raam kunnen steken? Die valt zó naar beneden....