In welke fysieke winkel kan ik rookmachinevloeistof kopen?

Deze vraag ivm een Halloween evenement as Zaterdag.
Ik dacht dat ik me rookmachine niet meer had, maar ik heb er net 1 cadeau gekregen en nou zou ik hem willen gebruiken as Zaterdag met Halloween.
Dat betekend dat ik Vrijdag of Zaterdag vloeistof moet kopen, maar als ik dit via internet doe komt er een flinke klap geld bij en dat vind ik zonde geld.
Daarom mijn vraag of er een 'echte', dus geen online winkel is die rookmachinevloeistof verkoopt.

4 jaar geleden
4K
TurfGraver
4 jaar geleden
Bax shop bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
De Action zou dit verkopen.

Antwoorden (1)

Bij de feestcentrale in Arnhem.
Johannes Huddeweg 7
6827 CA Arnhem
Tel: 026-3513289
Kost € 20,- voor 5 liter.