welke rederij in Amsterdam verzorgt de leukste rondvaart voor basisschoolkinderen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Boten

Het beste antwoord

De Spido in Rotterdam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De rondvaarten zijn altijd 'standaard', als je een reservering maakt voor je schoolklas, en ze dus op zo'n 'gewone' rondvaart meegaan met andere mensen die een kaartje gekocht hebben. De tijd dat er een 'levende' gids aan boord is, zijn voor een 'gewone' rondvaart voorbij : de mensen hebben óf een koptelefoon op voor het commentaar, óf het gaat met een audiosysteem in de talen die de gasten spreken.

Maar als je een boot afhuurt voor je groep (is natuurlijk wél duurder...), kan je vragen, of ze hun grappigste kapitein op deze vaart willen inzetten. Er zijn altijd kapiteins (vrouwen en mannen, trouwens...) die het leuk vinden om met kinderen te varen, en die dan in hun commentaar zich speciaal inrichten op wat kinderen leuk vinden.

Vertel er bij je reservering vooral ook bij, hóé oud de kinderen zijn : 6 jaar of 10 jaar maakt natuurlijk veel uit in de interesses van de kinderen...