Wat betekent ""optioneel""?

ik ben ergens geregistreerd nu staat er het woordje optioneel bij
wil dat zeggen dat als ik aanvink mijn gegevens openbaar zijn
wanneer aanvinken of niet
stel dat je een openbare internetcafé bezoekt moet je aanvinken of nie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10.5K

Het beste antwoord

Optioneel betekent dat je zelf de keuze hebt of je het wel of niet doet.

Toegevoegd na 21 seconden:
Geen verplichting om het aan te vinken dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er wordt jou hiermee een 'optie' geboden om een keuze te kunnen maken....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat geeft over het algemeen aan,dat de mogelijkheid er gebruik van te maken, wordt opengelaten.