Een handleiding vind je hier:
http://www.zdnet.nl/help/30583-2/mappen-in-windows-beveiligen-met-een-wachtwoord/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kunt rechtsklikken op een map en naar eigenschappen gaan. Onder tabblad beveiliging kun je als administrator regelen welke gebruikersaccounts toegang hebben tot de map en welke rechten ze hebben. Dit geldt voor 7, maar ik denk niet dat het veel anders is in XP.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is gewoon de rechten instellen, niet met een wachtwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar je bereikt er evengoed hetzelfde effect mee, aangezien gebruikersaccounts te beveiligen zijn met wachtwoorden. Het gaat erom de toegang te beperken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed antwoord, maar het gaat echt specifiek om een wachtwoord!
Er zijn programma's die het toelaten, al raad ik het af. Je weet nooit wat voor kwaad ze aanbrengen als je belangrijke folders beschermt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet welk systeem U gebruikt
Bij mij kan het en doe ik het met ingebouwde software , die een gratis basic heeft.
Acer eDataSecurity heet het
Mogelijks alleen by een Acer ?