Hoe verwijder je al je geschiedenis op de computer? Nu blijven er steeds pagina's staan.

Via ---Extra----opties----browsegeschiedenis en cookies verwijderen heb ik het al geprobeerd, maar er blijven nog steeds pagina's staan.
Hoe zorg ik ervoor dat alles verwijderd word?

Toegevoegd na 21 minuten:
Hallo,
Heb inmiddels dat programma gedownload en de boel schoon laten maken.
Veel sites zijn al weg, maar er blijven nog steeds sites staan in de geschiedenis.

Ik gebruik een acer aspire laptop.
Wat bedoel je met browser?
(ben helaas echt niet zo handig met computers)

Alvast bedankt voor het meedenken!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.8K

Het beste antwoord

In Internet Explorer wordt er op twee plaatsen een Geschiedenis bijgehouden, namelijk de normale CTRL + H kolom en bij auto aanvullen in de adresbalk.

Wanneer u de Browsergeschiedenis verwijdert op de gebruikelijke manier zal de auto aanvullen geschiedenis van de adresbalk nog bestaan.

Wanneer u dus beide in een keer wilt verwijderen volgt u de onderstaande stappen:

Ga in het Internet Explorer 8 venster in de rechterbovenhoek naar het menu Extra en kies dan voor Internetopties onderaan.

In het volgende venster klikt u op het Tabblad Inhoud en kiest daar voor Instellingen onder de categorie Automatisch aanvullen

Het scherm wat u nu krijgt is voor het verwijderen van gegevens voor auto aanvullen. U ziet hier een Hoofdcategorie Adresbalk met daaronder wat subcategorieën. Wanneer u hier een vinkje uitzet wordt de categorie niet meer in de adresbalk weergegeven. Wanneer u dit wel wilt dat dit wordt weergegeven maar u wilt de geschiedenis verwijderen laat u alles aanstaan en klikt u op Geschiedenis van Automatisch aanvullen wissen…

Wanneer u op Geschiedenis van Automatisch aanvullen wissen… heeft geklikt komt u in het onderstaande scherm voor het verwijderen van de browser geschiedenis. Klik hier ook op verwijderen om de volledige browsergeschiedenis te wissen.

Wanneer u hierna alle schermen sluit, waaronder ook de Internet Explorer zelf en je herstart de Browser, zult u merken dat nu alle informatie is verdwenen en dat de geschiedenis van voor af aan wordt bijgehouden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Allemaal bedankt voor het meedenken.
Ik heb de diverse adviezen uitgeprobeerd.
Echter dit antwoord, heeft mijn probleem verholpen!
Allemaal bedankt in ieder geval!

Andere antwoorden (3)

ga het programma ccleaner downloaden. Elke keer laten lopen als je je pc afsluit. Echt geweldig. te vinden door even de naam te googlen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je alles goed aangevinkt? Normaal moeten er geen pagina's achterblijven. Heb je misschien nog tabbladen open staan? Welke browser gebruik je? Welke Windows gebruik je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met CCleaner is het goed schoonmaken. Echter moet je er wel voor zorgen dat je browser (internet explorer, firefox, opera, safari , google chrome, oftewel je internet surfprogramma) DICHT zit. Anders maakt CCleaner hem niet schoon!!

Verder zou het kunnen helpen Remove-it-pro te downloaden en draaien. Dit echter alleen doen als je een originele windows CD bezit, want een enkele keer verwijdert ie niet alleen rotzooi maar ook een systeembestand, en dan moet je de disk er in doen om die terug te zetten.

Succes!

Toegevoegd na 5 minuten:
http://www.softpedia.com/progDownload/RemoveIT-Pro-Download-25600.html

Toegevoegd na 6 minuten:
De external mirror heeft de goede download.

Toegevoegd na 7 minuten:
Het kan trouwens wel zo zijn, dat je NIEUWE pagina's ziet staan, als je het internet bent opgeweest, na je scan, maar vóór je controle van wat er nog over gebleven was.
Op die manier kan het lijken alsof het niet goed schoon wordt.