Ja, dat kan. Maar dat is heel stom om te doen omdat de naam op het ticket niet overeen komt met die op je paspoort.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan meestal wel een dure grap (>€100)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De een wel de andere niet. Staat in de reisvoorwaarden. Meestal niet mogelijk bij budget tickets of tegen bijbetaling.
Full Fair tickets daar is alles mee mogelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal is dat niet mogelijk, omdat de naam op je ticket moet overeen komen met je paspoort. Bijvoorbeeld als je Nijhuizen heet met je achternaam en je hebt per ongeluk Nijhuize ingevuld, kan zelfs dat je een hele dure grap worden. In het buitenland heeft een kennis van mij zelfs gehad dat hij niet terug kon.

Kortom; zou het niet riskeren ;)