Pas in het jaar 2135 zal er in Nederland weer een totale zonsverduistering te zien zijn; in België gebeurt dit al in 2090.

Toegevoegd na 1 minuut:
Zonsverduistering is een ander woord voor eclips.

Toegevoegd na 31 minuten:
Hierboven had ik het over de zoneclips.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wanneer U toch een totale zonsverduistering wil zien vrij dicht bij huis....Moet U wachten tot 20 maart 2015

De zonsverduistering zal te zien zijn in het noorwesten van Schotland , De Far Oer , Lapland en Spitsbergen