Hoe verwijder ik mijn G-Mail account?

Ik kan de knop niet vinden. Ik weet dat ik al een soortgelijke vraag heb gesteld maar daar kom ik niet verder mee...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Canceling your Gmail address

If you decide that you don't need your Gmail address anymore, and you're sure you won't want your username in the future, you can simply remove Gmail from your Google Account.

Here's how:
Click Settings at the top of any Gmail page, and open the Accounts and Import tab.
Click Google Account settings.
Click Edit next to My products on the right side.
Click Remove Gmail permanently.

Toegevoegd na 1 minuut:
Google account kan uiteraard ook verwijderd worden, indien nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.Meld u aan bij uw Gmail-account.
2.Klik op Instellingen boven aan een Gmail-pagina.
3.Klik op Accounts in de menubalk Instellingen.
4.Klik op Accountinstellingen voor Google.
5.Klik naast Mijn producten op de link Bewerken.
6.Klik op Gmail-service verwijderen en vul de vereiste velden in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Canceling your Gmail address

If you decide that you don't need your Gmail address anymore, and you're sure you won't want your username in the future, you can simply remove Gmail from your Google Account. Here's how:

1. Click Settings at the top of any Gmail page, and open the Accounts and Import tab.
2. Click Google Account settings.
3. Click Edit next to My products on the right side.
4. Click Remove Gmail permanently.

If you delete your Gmail address but wish to have it back, we work to help you recover your deleted accounts whenever possible. However, within a few weeks' time, accounts are usually no longer retrievable. Note that a successful recovery will only recover the username associated with the account."