leuke dingen om te doen met jongen van 15 jaar in groningen/amsterdam/rotterdam/den haag e.d.

Hoi ik ga met me zoon van 15 een paar dagen naar de grote steden om leuke dingen te doen. We reizen met openbaar vervoer (tussen 2 tot 6 augustus) Wie weet wat leuke activiteiten om te doen?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
2.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen zoetermeer :D.

Het beste antwoord

Heftig:
Abseilen van de Euromast in Rotterdam
Bungeejumpen vanaf de pier in Den Haag/Scheveningen

Rustig:
Dierentuin Artis in Amsterdam of Blijdorp in Rotterdam
Rondvaart door de grachten van Amsterdam
Spido Rotterdam
Amsterdam bekijken met de fiets (bijv. yellowbike.nl)

Slecht weer:
Stripmuseum Groningen
Madame Tussaud in Amsterdam
Martinitoren beklimmen in Groningen
Beeld en Geluid experience Hilversum
Naturalis Leiden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

bioscoop (overal), rondvaart (Amsterdam, Rotterdam, Groningen), Anne Frank huis (Amsterdam), dagje naar zee met een vlieger (Den Haag/Scheveningen), op de waterfiets oer de grachten (Utrecht).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor een tiener in Groningen? Absoluut het stripmuseum (vooropgesteld dat tie van strips houdt). Den Haag? Ach, een klein stukje verder en je zit in Scheveningen, genoeg te doen voor tieners daar, zeker met dit mooie weer. Amsterdam en Rotterdam laat ik over aan andere antwoorders!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestalhebben jongens van die leeftijd zelf wel ideeën over wat leuk is! Leg je oor eens te luisteren bij hem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga eens naar Nemo in Amsterdam. Wetenschap op een hele leuke (en leerzame) manier gebracht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
red light district.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Groningen kun je een kano huren, vlakbij het station (het kanoverhuurbedrijf "'t Peddeltje" zit onder de Herebrug, nog geen 5 minuten lopen van Groningen CS (als je voor het station staat met je rug naar het station, ga dan naar rechts en je ziet de brug vanzelf). Je kunt dan met een tweepersoonskano de grachten op en de stad vanaf het water bekijken! (€ 12,50 voor 2 uur). Kijk voor meer informatie en overige prijzen op http://www.tpeddeltje.nl/ .