Laten besnijden.

Ik wil me laten besnijden maar waar moet ik zijn en weet iemand of het duur is. Moet ik dan via mijn huisarts doen? Want hij zegt tegen me dat dat hoef ik niet dus hij laat me in dat geval het niet doen. Kan dat via een andere weg?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is geen (goede) medische reden anders had de dokter wel geholpen. Waarom zou je jezelf willen laten verminken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat ik zit in een periode waneer ik niet meer helder kan denken en alle dingen om me geen fout gaan en ik doe alles aan om het goed te maken maar het werkt niet. Ik hoor dat anderen zijn allemaal een gelukige sexleven hebben en ik niet. Ik kan niet een een meisje geintereseerd maken of op een leuke manier aanspreken het gaat constant fout tussen mij en vrouwen. Ik voel me waardeloos en den misschien is dat een oplossing om mijn frustraties te overwinnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Art, je zou beter je huisarts het hier bovenstaande kunnen vertellen, daar kan je ook hulp voor krijgen en dat is niet een besnijdenis.
En bedenk goed, dat mensen niet snel zullen vertelen dat ze geen gelukkig sexleven hebben, dus in hoeverre het waar is dat 'iedereen' een gelukkig sexleven heeft .......???
Dat je je waardeloos voelt en je omgang met vrouwen niet lukt, wordt m.i. niet verholpen door een besnijdenis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus je denkt dat een besnijdenis je gaat helpen met je seksleven???!!!! Lees gewoon zo'n boek over hoe je vrouwen kunt versieren of neem er les in. Dat helpt! En er gaat heus niet van alles fout om je heen. Je bent overduidelijk gestrest. Ga op vakantie ofzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga maar één ding zeggen: een goed seksleven en een besneden penis hebben niets met elkaar te maken. Ik heb nog nooit gevraagd of een man wel besneden is voordat ik met hem het bed in dook. Omdat het me, zoals verreweg de meeste vrouwen, werkelijk geen fuck interesseert. Wel een voorhuid, geen voorhuid, zodra hij erin zit, zie je er toch niets van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klinkt allemaal bekend in de oren
mijn voor huid is ook niet zo groot maar als ie goed nat is lukt het net
had op m'n 20 e nog nooit sex gehad
heb me nooit laten helpen aan m'n huidje
ben nu bijna 40 en heb toch een geweldig sexleven
bij mij geen mes in m'n fluit

Antwoorden (6)

Je kunt het als plastische operatie zelf laten doen, maar dan is de rekening (voor ingreep, ziekenhuis en nacontroles) ook helemaal voor jezelf.

Ik zo me wel twintig keer bedenken trouwens voor ik in een gezond lichaam liet snijden, want het is en blijft wel een operatie natuurlijk, en zonder medische noodzaak is dat maar zelden een goed idee.

Voor het geld alleen hoef je het niet te laten overigens ; voor een goede 300 euro kun je je - als alles meezit en goed verloopt - al laten besnijden.

Toegevoegd na 37 seconden:
Als je het goed wilt laten doen (in het ziekenhuis) ben je wel wat meer eurootjes kwijt ; rond de 1000.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou het wel via de huisarts regelen.
dan weet je zeker dat hij je naar een betrouwbare arts stuurt en niet naar een doe-het-zelf doktertje.
als je het echt wil kan die huisarts dat niet tegen houden het is jou eigen keus en als jij volwassen bent dan kan hij je zo door sturen
13 jaar geleden
je zal in ieder geval een verwijskaart voor de plastisch chirurg moeten vragen
maar de kosten voor deze ingreep worden niet vergoed mits er reden voor is bij bv een vernauwing van de voorhuid of een vastgegroeide voorhuid dan word het vergoed
maar weet je zeker dat je dat wilt?
er zijn namellijk ook mannen die besneden waren en die er weer een voorhuid hebben laten plaatsen omdat de eikel erg ruw en gevoelig was zonder de beschermings voorhuid
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het om medische redenen moet, dan zat het vroeger in het ziekenfonds, of dat nog steeds zo is, dat weet ik niet, maar je huisarts vast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
via een uroloog. is een zeer kleine ingreep. eens informeren bij de ziekenkas voor eventuele tussenkomst. in de warme landen wordt het bij ieder jongetje gedaan uit oogpunt van hygiëne en om ontstekingen te vermijden. heb er nog geen negatieve reacties over gehoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het zelf moet betalen kost het veel geld. Er zijn klinieken die het voor minder doen. De bedragen zijn hierboven al genoemd. 1000 en 300. Maar je kan je ook tot moslim bekren en dan doet de imam dat voor jou. Lekker met een scheermes.