wat doet een floor manager

Ik ben voor een project van engels een floor manager voor een reclamebureau, alleen valt er vrij weinig over dit beroep te vertellen en ik moet er 5 min over kunnen praten, kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
8.8K

Antwoorden (2)

Een floormanager geeft leiding aan een afdeling . Kijk maar naar Captain Peacock in Are You Being Served, dat is een mooi voorbeeld. In Nederland bekent als wordt u al geholpen uitgezonden door de TROS
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Functie omschrijving & taken Floormanager
De Floormanager is verantwoordelijk voor het behalen van doelstellingen (in termen van score/uur en netto %-score) van de verschillende campagnes, behalen van optimaal resultaat (in termen van omzet per beluur indien deze beïnvloed wordt door de score), maken van duidelijke probleemanalyses en actieplannen bij uitblijven van gewenste resultaten.

De Floormanager kan tevens de verantwoordelijkheid voor de opstart van een nieuwe campagne naar zich toe trekken.
De Floormanager is voornamelijk intensief bezig met aansturing van supervisors. Dit heeft tot doel de SV's op of boven target te laten presteren en op meetbare wijze bij te dragen aan de lange termijn ontwikkeling van de SV's. De SV kan met vragen, klachten en problemen (binnen of buiten de business unit, werk- of privé gerelateerd met uitwerking op de werkzaamheden) naar zijn Floormanager toe. Het initiatief ligt veelal bij de SV's zelf. De Floormanager werkt ondersteunend voor een aantal functieonderdelen van SV's, zoals het kunnen geven van trainingen en het kunnen motiveren en evalueren van agents.

Zoals je leest is er voor de Floormanager een zware commerciële taak, met belangrijkste focus: het optimaliseren van resultaten op projecten, door aansturing en begeleiding van SV's.