Wat zit er in een patatje kapsalon?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
11.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haar??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wist je dat de Kapsalon in Rotterdam is "uitgevonden"?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Nathan ja, schaam en okselhaar om percies te zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gel.
haarlak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en waarom heeft het eigenlijk deze naam gekregen dan? (of is dat weer een nieuwe vraag?)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Goldenten, Wat ik begreep een Turkse vinding

Het beste antwoord

patatje Kapsalon
Het recept is simpel: vul een aluminium bakje met patat. Gooi er een laag shoarmavlees overheen, met daar bovenop een paar plakjes kaas. Vervolgens leeg je een halve fles knoflooksaus boven het geheel. Maak het gerecht af met wat sla en komkommer, en klaar is je ’Kapsalon’.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nog nooit gegeten... is het lekker?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is goed te eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hier is het goed te eten en niet duur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt mij erg lekker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plusje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanx jeroen! Hier zie je het niet veel,maar lijkt me goed te eten!!

Andere antwoorden (5)

friet, shoarma, met kaas en verschillende sauzen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haar en schaar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het heet gewoon Kapaslon en geen patatje kapsalon. ;o)
Patat ~ Shourma ~ Salade ~ Kaassausje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De "kapsalon" is bij mij in Zandvoort een schotel (bakje) met een laag patat, daar bovenop een laag Döner kebab en daarop gesmolten kaas. Ter decoratie wat gesneden ijsbergsla, tomatenplakjes en komkommerplakjes.
Hier is het dus geen shoarma of je moet het willen, dan doen ze er shoarma op.Ook krijg je er een los bakje knoflooksaus, uiensaus en sambalsaus bij.
amc
13 jaar geleden
De Kapsalon hier is met friet, geraspte kaas en ijsbergsla en dan met de keuzes:
- Gamba's, Kip, Shoarma of Döner Kebab
- knoflook- of chilisaus.