Hoe open ik mijn hotmail als ik het wachtwoord vergeten ben en geen alternatief e-mailadres voor toesturen instructie heb ingevuld?

Blijkbaar is er bij aanmelding iets mis gegaan, aangezien ik met mijn standaard wachtwoord geen toegang krijg. Instructie voor wijzigen wachtwoord wordt alleen naar betreffende hotmail account (niet toegankelijk) of alternatief e-mail adres gestuurd (niet opgegeven) Wie o wie kan mij helpen.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
6.5K

Antwoorden (9)

Is er geen geheime vraag die je hebt moeten invullen waarom je het antwoord wel weet?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat gaat nogal moeilijk worden. Je kunt natuurlijk altijd vervallen tot het ouderwetse hacken! Maar dat mag natuurlijk niet....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er zijn bij hotmail 2 opties als je je wachtwoord niet meer weet. Inderdaad via je alternatieve emailadres en, als je die niet hebt ingevuld via je geheime vraag. Volgens mij was dit verplicht om in te vullen bij het aanmaken van je account.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als al het andere niet meer werken, maar dan gewoon een nieuwe account aan en schrijf dan op de goeie ouwe manier, een papiertje, je wachtwoord op. Werkt gegarandeerd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als al het andere niet meer werken, maar dan gewoon een nieuwe account aan en schrijf dan op de goeie ouwe manier, een papiertje, je wachtwoord op. Werkt gegarandeerd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Maak een nieuwe aan, log in bij de oude en laat alles doorforwarden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
DOM DOM DOM, hij kan toch niet inloggen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geachte heer/mevrouw xxxx,

Wij bedanken u voor uw feedback aan Microsoft.

Graag willen wij u verzoeken voor de beantwoording van uw vraag aangaande MSN / Hotmail of Windows Live Producten contact op te nemen met de Windows Live helpdesk, via de volgende website: https://support.live.com/eform.aspx?productKey=wlcom&ct=eformts

Met vriendelijke groet,

Microsoft Contact Center
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kan niet veel doen dan de geheime vraag beantwoorden of je gegevens intevullen... eventueel kan je Microsoft emailen met je gegevens. Maar vaak kan je er niks meer aan doen.