Als ik in turkije een simkaart heb gekocht om daar te kunnen bellen op vakantie kan ik die ook gebruiken om hier i nederland te bellen naar turkije?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Vakantie
1.7K

Antwoorden (1)

Dat ligt eraan welke rechten jij op die SIM-kaart hebt.

Als de SIM-kaart alleen geschikt is om vanuit Turkije naar Turkije te bellen (een binnenlandse SIM-kaart dus), kun je hem in Nederland niet gebruiken om te bellen.

Als de SIM-kaart ook geschikt is voor gebruik in het buitenland, kun je die SIM-kaart hier gebruiken om te bellen. Voor wat betreft jouw Turkse SIM-kaart zit je dan dus in het buitenland. Je belt dus vanuit dat buitenland (Nederland) naar het thuisland (Turkije). Dat kan dan, maar je betaalt wel hogere belkosten.

Cryofiel