Hoe zet ik zo simpel mogelijk alle foto's van mijn telefoon over naar mijn laptop?

Binnenkort gaat mijn telefoon weg voor reparatie omdat hij niet meer kan opladen via een kabel. Om deze reden kan ik ook niet via de kabel alle foto's omzetten naar mijn laptop. Het gaat om een Samsung s6.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Telecom
2.3K
LeonardN
6 jaar geleden
Ik heb Google Foto's zo ingesteld op mijn Androidtoestel dat deze al mijn foto's uploadt naar Google Drive.
En daarnaast dat mijn Google Drive al mijn foto's aldaar weer op mijn PC zet. Zo heb je een online backup EN je foto's op je laptop. Als je dat ook wil dan roep je maar, zal ik even kijken hoe dat ook al weer ging.

Het beste antwoord

Je kan op zowel je telefoon als op je laptop dropbox installeren. Op je telefoon kan je dan ook kiezen voor een optie dat alle foto's geïmporteerd worden naar dropbox. Dit hoef je alleen maar aan te klikken en dan kun je ook direct bij je foto's via je laptop.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
LeonardN
6 jaar geleden
+Dropbox of een andere clouddienst als GoogleDrive/Google Foto's maken dit een automatisch proces.

Andere antwoorden (2)

Doe een microSD kaartje in je telefoon en zet je foto's daarop. De microSD kun je (met een adapter en cardreader) in je laptop doen.
6 jaar geleden
Als je het programma WeTransfer op je mobiel zet.
Kan je tot twee GB foto's naar naar ieder e-mails sturen.
Bronnen: