Ik wil mijn idool een zelfgemaakt verjaardagscadeau sturen. Hoe zorg ik ervoor dat hij het krijgt?

Hij heeft dus een adres voor fan mail maar ik ben er vrij zeker van dat als ik het daarheen stuur hij het niet zal krijgen.

Toegevoegd na 1 uur:
Het gaat om Johnny Depp. En hij speelt inderdaad in een band, maar die treedt niet in Nederland op.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wie is je idool dan? Want zonder een naam wordt het lastig een adres erbij te zoeken.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
En hoe ben je daar zo zeker van? Het adres voor fanmail is alleen om te voorkomen dat zijn privé-adres niet overlopen wordt, het wil niet zeggen dat post hem niet bereikt
Ozewiezewozewiezewallakristallix
6 jaar geleden
Wat insite informatie van een fanclub van een niet nader te noemen artiest: Het is misschien een teleurstelling voor velen, maar zij blijven ver uit de buurt van dat soort kadootjes. Er zit helaas teveel kaf bij het koren. Het kunnen gestolen goederen zijn, en je weet nooit in wat voor soort hygiënische omstandigheden die prachtige taart gebakken is. Koop hun muziek of ga naar hun voorstellingen. Daar worden ze veel blijer van.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik denk dat vrijwel alle fan gerelateerd meuk toedeledokie richting afvalbak gaat, tenzij je denkt dat Johnny Depp dan iets zegt tegen z'n manager in de trant van: Well, this is a nice piece of self-made-art from a Dutch fan, i think that i will mount this beautiful crafted parafernalia somewhere in my hallway of one of my many houses. Dus rechtstreeks naar de artiest of via het management van de artiest is denk ik verspilde moeite.

Antwoorden (1)

Is er iemand van wie je weet dat die contact heeft met je idool? Dan zou je het aan die persoon kunnen geven, en vragen of die het aan je idool wil geven. Mensen die ik (soort van) ken hebben dat een keer gedaan door na een concert (het ging om een band) datgene wat ze wilden geven aan de tourmanager te geven, die het vervolgens aan de band heeft gegeven.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
er zijn heus ook artiesten die het wel op prijs stellen, hoor!
toen ik zo oud was als jij heb ik iets gemaakt voor Rob de Nijs, die toen een tieneridool was en ik kreeg netjes een bedankje! het duurde even, maar toch... je weet maar nooit,toch?
als je het adres hebt van zijn management kun je het daar misschien naar toe sturen. ga er vanuit dat je niks terug hoort, dan kan het alleen maar meevallen, veel plezier ermee!