Zoonlief heeft een xbox-one gekocht,Wi-Fi verbinding wilt niet werken,wat nu ?

Xbox krijgt geen verbinding met Wi-Fi,wachtwoord klopt wel en er word niet gefilterd op mac-adressen,pc en gsm maken gewoon wel contact

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.1K
LeonardN
6 jaar geleden
XBox staat waar?
Op een zolderkamer wordt het lastig. Komt er een error, of lijkt alles goed te gaan, maar blijkt er uiteindelijk geen connectie te zijn?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
De Xbox staat ipv een PlayStation 4 die gewoon op de Wi-Fi kon
LeonardN
6 jaar geleden
De Xbox kan in theorie een slechtere Wi-Fi-module hebben. Probeer als mogelijk eens op de TV in de woonkamer.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
probleem lijkt opgelost, zowel router als x-box tijdje uitgezet, nu is er wel een connectie

Antwoorden (2)

Hebt u het al met de kabel geprobeerd of de verbinding dan wel werkt?
Misschien is de afstand wel te groot tussen de Xbox en de router?

Anders zou ik ook eens een netwerkcontrole uitvoeren. De stappen staan in de onderstaande link die ik uw doorstuur.

https://support.xbox.com/nl-NL/xbox-one/networking/network-connection-error-solution
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
probleem lijkt nu opgelost, zowel router als xbox tijdje uitgezet, nu is er wel een connectie
Wifi uitschakelen en terug inschakelen?

Xbox opnieuw opstarten?