Wat voor muziekgenre is mijn muzieksmaak?

Ik hou vooral van Bastille, maar ook van Ed Sheeran, The Script en OG3NE. Onder welk genre valt dit het beste samen te vatten, ook aangezien bijvoorbeeld Bastille zelf zegt genreloos te zijn.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Muziek
2.1K

Antwoorden (1)

Popmuziek of mainstream.

Volgens de wiki’s
pop rock, folkpop, akoestisch, Soft rock, Indie, Indierock, indiepop, indietronica, alternatieve rock, rock, synthpop, Popmuziek, Urbanpop

alternatieve-indie-urbanpop-softrock?!

Meeste valt als subgenre onder pop.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_popular_music_genres#Pop

Toegevoegd na 16 minuten:
Radiovriendelijk of commercieel zouden ook nog noemers zijn, maar zijn niet echt genres.