Op welke zender kan je de Super Bowl kijken in Nederland?

Sinds kort volg ik American football een beetje, ik kijk samenvattingen en zo. In februari is de Super Bowl. Waar kan ik deze bekijken in Nederland?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Sport
2.2K
LeonardN
6 jaar geleden
Dat zal nog bekendgemaakt worden gok ik. Vorig jaar Fox, maar ook anderen (later blijkbaat):
http://www.totaaltv.nl/nieuws/super-bowl-2017-live-op-fox-tv-en-fox-sports/ Super Bowl 2017 is op zondag 5 februari bij alle tv-aanbieders te bekijken. Digitaal basiskanaal FOX zendt het belangrijkste sportevenement in Amerika live uit.

Antwoorden (1)

Op de BBC kan je hem gratis bekijken.