Er worden berichten verzonden via mijn account. Ik heb deze berichten niet zelf verzonden. Hoe kan ik dit blokkeren?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
gebruik nooit uw provider mail adres om andere dingen te doen op het internet . alleen voor officiële dingen , zoals internetbankieren ,of gov documenten , voor Facebook maak een gmail adres aan en voor het verzenden van mails naar vrienden , want die sturen maar steeds door en als het in verkeerde handen komt , krijg je steeds problemen zolang je bij die provider blijft . Zegt aan uw vrienden steeds en doet het zelf ook , als je naar meerdere ontvangers , steeds in BBC !!!!! Ongelijk hoeveel mensen met hun provider mail zomaar te grabbel gooien !!!! zijn dit de dommeriken van het internet? In Gmail , schakel steeds de twee stappen in om in te loggen ! zo kan nooit iemand in uw inbox zonder dat jij het merkt !

Antwoorden (1)

Verander je wachtwoord.
Scan je computer met Malwarebytes.
https://nl.malwarebytes.org

Toegevoegd na 12 minuten:
Controleer je instellingen
Om tegen te gaan dat de hacker je wachtwoord weer kan wijzigen doordat het recovery e-mailadres is aangepast, moet je je instellingen even nagaan. Daar kun je zien of je nog steeds het juiste e-mailadres hebt staan. Controleer ook even of de hacker geen andere forward-instellingen heeft aangepast, zodat ze de mails die jij krijgt ook op hun account binnenkrijgen.
SimonV