Postnl heeft mijn aankoop niet bezorgd. Wat kan ik doen?

Ik heb online schoenen aangekocht bij Adidas. Adidas heeft schoenen verstuurd via Postnl. Ik heb een barcode. Volgens track en trace moesten de schoenen op 01-12-2017 bezorgd worden. Dis is niet gebeurd. Er was ook geen kaartje in mijn brievenbus. Sinds 02-12-2017 meldt track en trace dat de bezorging is uitgesteld en dat het bezorgmoment niet bekend is... Postnl meldt dat ik Adidas dien te vragen een onderzoek in te stellen. Adidas heeft echter de schoenen verzonden. Dus Adidas heeft aan zijn verplichtingen voldaan...
Hoe kan ik zorgen dat Postnl mijn schoenen bezorgt?
Dank

6 jaar geleden
in: Winkelen

Antwoorden (1)

Neem contact op met Postnl om te vragen waarom je aankoop niet is bezorgd. Als je een bevestiging hebt van je bestelling, kun je ook een klacht indienen bij Postnl.
Bronnen:
een maand geleden