Hoe kan ik alle muziek luisteren zonder wifi?

Hallo, Ik had op me vorige telefoon een goede muziek app maar op me nieuwe iphone ( ios 11) Kan ik niks meer luisteren zonder wifi. Weet iemand nog een app voor de ios 11?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Ik denk dat het toch aangeraden is om gewoon een abonnementje te nemen is bij een streamingsdienst waar je offline kunt luisteren.

Deze abonnementen (Spotify, apple music) beginnen al vanaf de volgende bedragen (+/-)

- vanaf 5 euro per maand als je student hoger onderwijs bent.

- Misschien kan je een familielid overtuigen om een family abonnement aan te
schaffen. Als iedereen z'n deel betaald komt dit ook redelijk goedkoop uit. +/-15 euro
per maand voor +/- 5/6 mensen

- Als je geen student bent en je kan geen family abonnement nemen dan rest alleen
nog de individuele premium van +/- 10 euro per maand

Een andere optie is natuurlijk gewoon muziek downloaden van internet en via iTunes op je apple music zetten. Nadeel: dit neemt veel tijd in beslag en is bovendien illegaal!!

Succes! :-)

Toegevoegd na 2 minuten:
Nog eens over de apps die je bedoeld. Regelmatig zijn er nieuwe Chinese apps (die meestal amper werken) maar die worden snel uitgeschakeld door apple omdat ze illegaal zijn.

óf ze werken al van het begin niet maar genereren wel geld doordat je ze download en hun advertenties ziet ;-)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je zal kunnen kiezen om Spotify te gebruiken. Hoewel je wel een abonnement moet nemen om de muziek offline te kunnen luisteren, heb je hier wel heel veel keuze bij het kiezen van muziek.

Echter zal het gewoon mogelijk moeten zijn om je muziek offline te luisteren indien je de muziek via iTunes op je iPhone zet. In de bron staat een link met een handleiding hoe je dit doet