Wannneer kan menuw toegang aan de VS niet toelaten ?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.4K
TurfGraver
6 jaar geleden
O.a. als: U bent ernstig (besmettelijk) ziek;
U bent drugsverslaafd;
U bent in het verleden gearresteerd of veroordeeld voor een moreel vergrijp of een vergrijp met drugs, of u bent twee keer of vaker veroordeeld en heeft daarbij in totaal meer dan vijf jaar in gevangenschap doorgebracht;
U bent een spion (geweest) of van plan spionage te plegen, of u bent terrorist (geweest);
U wilt werken in de VS zonder correcte papieren, u bent ooit de toegang tot de VS geweigerd of gedeporteerd, of u heeft geprobeerd door fraude een visum te verkrijgen;
U heeft ooit een kind van een Amerikaanse staatsburger vastgehouden of de staatsburger toegang tot het kind geweigerd, ook al is het uw kind. http://www.allesamerika.com/douane-paspoort-amerika.html

Antwoorden (2)

Ook met een strafblad kom je de VS niet gemakkelijk binnen.

Let er bovendien op dat je het nummer op je paspoort goed overneemt. De letter O komt in het Nederlandse paspoortnummer niet voor, het gaat hier dus altijd om het cijfer nul.

Toegevoegd na 38 seconden:
Als het gaat om het invullen van de ESTA formulieren.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
O.a.:
-Mensen uit 7 landen , voornamelijk moslimlanden , is het onmogelijk om de U.S.A. binnen te komen. Zodra ze aankomen op een Amerikaans vliegveld, worden ze tegengehouden en op het eerstvolgende vliegtuig teruggezet.
-Crimineel verleden, veroordeling
-Drugs verleden
-betrokkenheid bij sabotage, spionage, terrorisme of genocide
-enigerlei betrokken tussen 1933 en 1945 bij vervolging ivm Nazi Duitsland of de bondgenoten
-om reden van werk zoeken op een vakantievisum; greencard is nodig