Ik zit eerste jaar apothekersassistent ik wil dit verkort doen. Maar ik wil graag doorstuderen tot apothekersassistent.hoe doe ik het verkort?.

Wie kan me uit leggen hoe ik van apothekersassistent tot apotheker kan worden in een verkorte weg

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit zijn twee verschillende beroepen. Voor het vak van apotheker moet je eerst een artsenopleiding volgen en daarna specialiseren. Dit kan je alleen bereiken nadat je het VWO hebt gevolgd en vervolgens aan de universiteit hebt gestudeerd.
Ivana
6 jaar geleden
Erna55
6 jaar geleden
Een apotheker is geen gespecialiseerd arts.
ronron1212
6 jaar geleden
http://www.apotheek.nl/in-de-apotheek/apotheker-worden#zo-word-je-apotheker