Nee, in deze landen wordt de vlag soms ook halfstok gehangen:
Australië
Cambodja
Canada
China
Finland
Frankrijk
Duitsland
Griekenland
Hong Kong
India
Iran
Ierland
Israël
Italië
Indonesië
Japan
Maleisië
Malta
Nieuw-Zeeland
Pakistan
Filipijnen
Rusland
Singapore
Zuid-Afrika
Zuid-Korea
Sri Lanka
Taiwan
Thailand
Turkije
Verenigde Arabische Emiraten
Verenigd Koninkrijk
Verenigde Staten
Vietnam
Zimbabwe

N.B. Saoedi-Arabië
De vlag van Saoedi-Arabië mag nooit halfstok gehesen worden. De vlag toont de sjahada, de getuigenis dat er slechts een godheid is. De vlag zal ook nooit als teken van rouw op halfstok gehesen worden.

Toegevoegd na 3 uur:
En België natuurlijk!
SimonV
6 jaar geleden
Z512099
6 jaar geleden
Je vergeet België...
SimonV
6 jaar geleden
Bedankt! Toegevoegd.
Gek dat de Engelse Wikipedia België niet noemt en de Nederlandse Wikipedia alleen België en geen andere landen.