Kan ik een fursuit hoofd maken van papier mache?

Ik zou graag omdat ik niet graag met schuim werk een fursuit hoofd van papier maché willen maken, en waar kan ik het best het goedkoopste bond kopen voor de fursuit hoofd

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

nee, dat is niet echt handig. die gaat natuurlijk dan snel kapot. ik zou toch foam gebruiken. ik maak ook fursuits en ik doe het altijd met foam.