Opzoek naar vluchtnummer donderdag 13 juli 2017 van Istanboel naar san franscisco met Turkish airlines?

Aansluiting gemist op 12 juli 2017 wegens vertraging,boarderpas gekregen voor volgende dag maar ik heb het vluchtnummer niet genoteerd.Ik heb het nodig voor aanklacht in te dienen.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Onderweg
2K

Antwoorden (1)

6 jaar geleden
gvrox
6 jaar geleden
+ dit is het correcte antwoord, maar de (ruim 2 jaar oude) bron is niet afdoende; er had b.v. een dagelijkse vlucht bij gekomen kunnen zijn, of het nummer had intussen veranderd kunnen zijn.
Amadea
6 jaar geleden
Oh, maar ik had eerst opgezocht welk nummer het is als je komende donderdag die vlucht zou nemen. En dat is nog steeds dezelfde code.
gvrox
6 jaar geleden
Kijk, dat is een sluitende uitleg, dat verdient nog wel een +, als ik dat kon