Samsung galaxy s7 edge loopt vast. Hoe op te lossen?

Hallo allemaal,

Sinds vanochtend is mijn (net nieuwe) Samsung galaxy s7 edge vastgelopen. Nu zo veel uur later kan ik er nog steeds niets mee. Hij staat op het startscherm maar ik kan niets doen. Ook kan ik de telefoon niet aan en uit zetten. Zomaar de batterij er uit halen gaat ook niet bij deze telefoon. Het is wel duidelijk dat ik er mee terug moet naar de winkel maar weet iemand hoe ik nu mijn telefoon kan herstarten of weer werkend kan krijgen? Want ik vind het inmiddels wel vervelend dat ik al de hele dag niet bereikbaar ben

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hou de power knop en de volume omlaag knop ingedrukt voor enkele seconden. De telefoon zal een soft reset doen en met een beetje geluk normaal opstarten.
Indien dit niet werkt. Zelfde combinatie. Alleen bij het opnieuw opstarten houdt je dan volume omhoog en de home knop vast. Je zal hierbij in het herstel menu komen waarbij je een fabrieksreset kan uitvoeren

Antwoorden (2)

Houdt de power knop en de volume omlaag knop ingedrukt voor een paar seconden. Je telefoon zal dan opnieuw opstarten
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Geprobeerd maar werkt helaas niet
Antwoord is goed met de volume laag en aan/uit knop maar vergeet de home button niet! (Hou ze alle 3 tegelijk ingedrukt)