Kent er iemand een goeie site voor de nieuwste DVD-releases?

Hoop dat deze nog niet recent geweest is.

Ik zoek een duidelijke site met de nieuwste dvd-releases (film en series). Heb er al vele bezocht en ofwel missen ze veel van de nieuwste films ofwel zijn ze zo grondig dat het onduidelijk wordt door alle oude films en series die nu pas op DVD komen.

Ik zoek dus eigenlijk een site die de dvd-releases van enkel de recente films en series bijhoudt of deze tenminste voorrang geven op het oudere werk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (5)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Humo (Belgisch magazine).

Heeft niet alleen de nieuwste dvd's, ze geven er super goede reviews bij.

http://www.humo.be/tws/dvd-reviews/index.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Appel trailers, deze site heeft de nieuwste releases en trailers, echt een top site volgens mijn man :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.dvd.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dvd-home.nl