Kan het zijn dat ad verhoogt moet worden?

Slik al een jaar of 6 sertraline voor angst,tot 5 maanden terug redelijke resultaat.
De laatste maanden gaan minder,zou het zijn dat je lichaam gewend raakt aan de doses die je slikt?
Dan zou ik aan verhoging kunnen denken na afspraak met ha.
Slik nu 100 milg. per dag.

6 jaar geleden
1.7K
Ritsuka
6 jaar geleden
Bespreek dit met je huisarts, medisch advies over angstmedicatie moet je niet aannemen van onbekende mensen online.
burgos
6 jaar geleden
Ging mij meer om evt ervaring.
Erna55
6 jaar geleden
Overleg dit met je behandelaar.
Cryofiel
6 jaar geleden
Burgos, ervaringen zijn altijd subjectief en beperkt. Ga in ieder geval nooit zomaar supplementen slikken. Dat kan erg nadelig zijn voor je gezondheid.

Het beste antwoord

Ja, aanpassing van de dosis kan noodzakelijk zijn. Afhankelijk van het medicijn kan gewenning optreden. Daarnaast is het mogelijk dat jouw stoornis ernstiger is geworden.

Ook is het mogelijk dat andere factoren de effectiviteit van de medicatie beïnvloeden.

Pas de dosering alleen aan in overleg met je arts.

En ik hoef je waarschijnlijk niet te vertellen dat het ook zinnig kan zijn om naar andere mogelijkheden te kijken dan alleen het verhogen van de dosis - maar dat hangt natuurlijk sterk af van jouw overige omstandigheden, die ik niet ken.

6 jaar geleden
burgos
6 jaar geleden
Dit antwoord wilde ik graag.
Neem contact op met de ha.
Dank