Hoe record ik een DSi scherm?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Deze link legt het uit voor een DS. Voor de DSi zal een zelfde principe gelden. https://nintendo-ds.wonderhowto.com/how-to/capture-perfect-gameplay-footage-from-your-nintendo-ds-425421/ Je hebt er wel een flashkaartje voor nodig.

Antwoorden (1)

Beste DezeAnanas. Screenrecord laat DS (Voorlopig) nog niet toe. Ze zijn momenteel bezig met een recordprogramma. Er zijn nu al programma's, maar die raad ik niet aan want ze zijn echt vreselijk. Je toestel kan vastlopen en er is een kans dat het programma crasht en dan is er een mogelijkheid dat je batterij kapot gaat. Dus mijn advies is nog even wachten op het programma van DS.