Kan ik nummers van Spotify ook als mp3 downloaden op mijn computer?

Ik weet dat als je Spotify premium hebt je nummers kan downloaden. Ik vroeg me alleen af of ze bedoelen dat je ze kan downloaden zodat je ze offline in de app kan beluisteren, of dat je de nummers ook los van de app als mp3 op je computer kunt opslaan.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Muziek
5.6K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nee, dat kan niet. Spotify download de muziek niet rechtstreeks op je telefoon, daarom heet het ook offline beschikbaar maken en niet downloaden.
Vgm kun je met iTunes wel mp3 downloaden, maar dat weet ik niet zeker.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nee, met spotify zelf kun je de nummers niet downloaden om naar een mp3 speler te kopiëren bijv. Wel kun je de lijst importeren in deezer en met behulp van deezloader deze nummers downloaden als 320kb. Echt een aanrader!

Antwoorden (1)

Nee, dat kan niet. Spotify download de muziek niet rechtstreeks op je telefoon, daarom heet het ook offline beschikbaar maken en niet downloaden.
Vgm kun je met iTunes wel mp3 downloaden, maar dat weet ik niet zeker.