Ik heb opzweling onder en boven mijn oog wat moet ik doen?

Ik deed een dubbel frondflip en dat ging 4 keer goed en toen de 5 keer kwam ik met me nues tegen mijn been aan ik had een Bloedneus en een schuur in de bovenhand van mijn neus ik hield gelijk mijn neus dikt doen liep ik naar de wc daar bloeden ik verder toen ging ik naar de EHBO deer kreeg ik een pleister die mijn wond dingt hield en dat was bijna een halfuur later toen kreeg ik een eis blok die hield ik er tegen aan toen kwam mijn fader mij ophaalen ik ging naar de auto ik was heel duizelig ik ging zitten toen reed de auto weg toen moest ik overgeven niet heel feel maar wel wat tien kwam ik bij mijn daders werk en toen reed ik mat mijn moeder naar huis ik droeg nog aan mijn vader of hij een bak wauw geven later moest ik weer overgegeven dat der ik in die bak toen kwam ik thuis en toen ging ik op mijn bank Ligen tien de volgende dag was onder mijn oog heel dik en boven net zoo een dag tuis gebleven van school weer de volgende dag is mijn oog bijna dingt

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ritsuka
6 jaar geleden
Je was naar een EHBO geweest, bedoel je hiermee de huisartsenpost of eerste hulp? Of was dit een EHBO post zoals op een evenement?
Is er ook gekeken of je hersenschudding hebt?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bij een zware hersenschudding kan er braken optreden, dat is meestal geen goed teken want je lichaam heeft een flinke dreun gehad. Let op, bij een ongeval als deze raad ik je sterk aan om even binnen te lopen bij de huisarts. https://www.eerstehulpwiki.nl/wiki/index.php/Hoofd-_en_hersenletsel

Antwoorden (1)

Langs de dokter gaan. Je hebt een behoorlijke klap gehad en ook overgegeven. Bij de huisarts kunnen ze kijken of je niet misschien een hersenschudding hebt opgelopen en of je nog bijzondere nazorg nodig hebt voor je oog.