Hoe kunnen goochelaars voorwerpen uit een scherm halen?

Ik zie op tv en op youtube dat goochelaars bv. Een gsm uit een ipad kunnen halen of dat ze met een rietje door de ipad een glas water drinken, hoe kan dit en hoe doen ze dat?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.1K
Erna55
6 jaar geleden
Dat is goochelen, de rruck is geheim.
Een goochelaar zal zijn unieke truck niet verklappen.
ronron1212
6 jaar geleden
Allemaal schijn en illusie daarom heet het ook googelen
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
"daarom heet het ook googelen"
Nee, dat is het nieuwe werkwoord voor iets opzoeken op internet. Je bedoelt Goochelen.

Antwoorden (2)

Dat zijn goochel trucs in de film montage gemaakt met behulp van trucage, want je ziet gewoon dat hij/zij onmogelijk een voorwerp zo tevoorschijn kan halen zoals dus een telefoon of glas bier uit een iPad. Die knaap in de bron heeft dit soort 'goochelen' tot een kunstvorm verheven.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Sommige mensen hebben een gave, zij kunnen toveren...geloof het of niet.