hoe sluit ik mijn oude pc aan op mijn tv?

Ik heb een oude pc die ik wil opschonen alvorens ik hem weggeef maar heb geen beeldscherm en kabels meer, behalve de stroomkabel. Hoe kan ik de pc aansluiten op tv of laptop om bij mijn oude bestanden te komen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wellicht via vga(blauw) als je tv die ook heeft.

Het beste antwoord

Je kunt hem via de VGA poort, dr blauwe poort, aansluiten op bijna elke smart TV. Als je nog een scart aansluiting op je TV hebt moet je deze kopen: https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=DChcSEwiB487Qg-fSAhWEvO0KHStJBVkYABAGGgJkZw&ohost=www.google.nl&cid=CAESIuD2GbGMKeiCuydg3OMWwyPFNt4DNLKSFQe2VC6O7xt5Y_w&sig=AOD64_0x35lnnDbF1phpCCt1NFhZkKotzA&ctype=5&q=&ved=0ahUKEwjO7snQg-fSAhXBAsAKHQtlBT8Qwg8IHCgA&adurl=. Als je alleen geen VGA label hebt moet je deze kopen: https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=DChcSEwiIl7CJhOfSAhVMse0KHRBjA30YABAIGgJkZw&ohost=www.google.nl&cid=CAESIuD2hNlQiERllC2sNDWNl0AKgysCelurz9Ov9uqutR-KqrQ&sig=AOD64_1Nrk5ayTZkG7DMNUy_Hin_-DWmEw&ctype=5&q=&ved=0ahUKEwj1l6uJhOfSAhUCD8AKHR4XBg4Qwg8IHigA&adurl=
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
+ Uiteraard ook op niet-smart-TV's.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
"op bijna elke smart TV." Dat is een overstatement. Juist op smartTV's zie je VGA wegsterven. Eerder op de oudere modellen platte TV's zie je nog wel VGA. Op mijn smartTV zit geen VGA meer.