hoe heet de film waar een jongen ontdekt dat zijn zusje een walvis is?

de jongen gaat naar zijn vader die in een vuurtoren woont daar ontdekt hij dat zijn zusje een walvis is ze gaan op zoek naar het tegenmiddel

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Dat is "Het lied van de zee", uit 2014.
Ben en Saoirse wonen bij hun vader in de vuurtoren op een klein eilandje. Om hen te beschermen voor de gevaren van de zee neemt hun grootmoeder hen mee naar de stad. Daar ontdekt Ben dat zijn zusje eigenlijk een selkie is, een sirene die met haar gezang de vloek kan opheffen die de Uilenheks over de magische wezens heeft uitgesproken. Tijdens een wonderbaarlijke reis moeten Ben en Saoirse hun angsten en allerlei gevaren trotseren en het opnemen tegen de heks, zodat de magische wezens hun kracht terugkrijgen.
Amadea
7 jaar geleden
Het lied van de zee geloof ik