Hoe kan ik mijn parfum dopje maken?

Ik heb een luchtje van Thierry Mugler, in de geur Alien. Een aardig prijzig luchtje. En de spray is kapot. Ik kan hem nog wel induwen maar dan komt er niks uit, maar hij zit nog halfvol. Heeft er iemand een oplossing? Een ander dopje erop doen is niet mogelijk, aangezien het een aparte spray is.
Ik heb een link toegevoegd van de parfum om het wat duidelijker te maken;

http://perfume-malaysia.com/shop/thierry-mugler-alien/

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
19.4K

Antwoorden (1)

Je kan een plastic/ander parfum flesje gebruiken dat je het dan overgiet, ik snap dat het dan een beetje goedkoop eruit ziet daarom kan je ook een leeg mooi parfumflesje kopen in de winkel die er wel mooi uitziet, ik ga weleens naar Bocholt naar de Müller en daar zie ik vaak lege mooie parfumflesjes staan je kan het ook op die site bestellen ik weet niet of je dat mooi vind..
Hieronder staat een link:

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb nog een link van een andere site gevonden:
http://www.myxlshop.nl/j-s-lege-parfumflesjes-110ml.html?id=43819822&gclid=CMDEzO72xNECFQcQ0wodg5sKdA