Hoe meld ik mij af bij Microsoft Office Outlook 2007?

Ik heb gisteren Microsoft Office Outlook 2007 gedownload... Ik blij, kan ik van alles versturen e.d.. Eigenlijk een beetje tèveel wat je ermee kunt, maar dat ontdek ik vanzelf.

Maar heb nu een stom probleem: ik weet niet hoe ik me moet AFmelden. Net zoals jeje bij windows hotmail af kunt melden.

Ik blijf nl aldoor aangemeld staan en omdat ik toch mijn account prive wil houden wil ik me ook af kunnen melden op outlook.
Ik zocht me rot op internet, maar kom er niet uit:-(

Het is hopelijk heel simpel, maar wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.4K

Het beste antwoord

Kijk eens op de onderstaande website daar staat een cursus outlook 2007
misschien heb je er iets aan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kunt je identiteit beschermen met een wachtwoord. In de bovenste balk kiezen voor identiteiten beheren. de rest wijst zichzelf
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
OKe volgens mij (iets oudere outlook)
bestand --> identiteiten --> identiteiten beheren Van de identiteit die daar staat de eigenschappen opvragen en daar een vinkje zetten bij wachtwoord verplicht. 2x het wachtwoord opgeven en alles bevestigen.. als alles goed zou zijn... Anders kun je onder de meeste windows ook wel een aparte gebruikersaccount maken met een wachtwoord waarbij iedere gerbuikersaccount ook een eigen outlook omgeving heeft.
Is deze vraag serieus?
Je kunt Ms Office Outlook 2007 niet vergelijken met hotmail e.d. Outlook is een mailprogramma waarin je je eigen accounts moet opvoeren voordat je hier mail in kunt ontvangen/versturen. Hotmail is een webmail en daar kun je op in of uitloggen.
Als jij je Outlook aan hebt staan, kunnen anderen niet zien of jij al dan niet je outlook open hebt (tenzij je mailtjes gaat beantwoorden uiteraard).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je hoeft je niet af te melden, je schakelt het programma gewoon uit, dan ontvang je geen email. Bij Hotmail of Windows Live meld je je af met als resultaat dat je uitlogt. je ontvangt dan wel mail op de webserver en leest dat pas weer bij inloggen. Bij Outlook ontvang je mail zodra je het programma weer aanzet. Nog een verschil, Outlook beheer je op je computer, Hotmail beheer je op internet. Om je mail in Outlook te lezen heb je geen internetverbinding nodig, wel om het binnen te halen uiteraard.