Tot hoe ver kan een deurwaarder gaan?

Wat moet ik doen met die deurwaarders. dat ik niks meer kan aflossen Ze hebben al loonbeslag (een andere deurwaarder) en nu kreeg ik een brief waarin ze de goederen in beslag komen nemen. Ik heb hier een oude tafel bankstel en kast (alles gratis van Marktplaats). Hoe kan ik dit aanpakken
Schuldsanering sta ik ingeschreven , maar loopt naar een wachttijd tot 9 maanden. Hoe nu verder. En hoe groot is de kans dat een deurwaarder je spullen komt ophalen. Auto heb ik niet, en totaal niks van waarde. Heb zelfs 20 euro aangeboden, gingen ze ook niet mee acooord.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goede morgen Is het mogelijk weet niet of het al gebeurd is dat je contact opneemt met de gene onder wie je bewind staat om contact op te nemen ?
Denk niet lijkt me heel sterk dat ze je marktplaats spullen zullen meenemen aangezien dit geen drol oplevert Neem contact op met je bewindvoerder?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deurwaarders of incassobureaus?

Het beste antwoord

Van uitgaande dat uw verhaal klopt dan kunt u de aanmelding die u heeft voor de schuldsanering laten zien, in de meeste gevallen is dat voldoende,
voor wat de beslaglegging op uw goederen dat mag mits het niet de zelfde deurwaarde is die al loonbeslag heeft gelegd, alle andere mogen dat wel, openbaren verkoop zal in 9 van de 10 gevallen niet doorgaan daar de kosten van een beslag op de inboedel vaak hoger is dan de waarde van de goederen, waardoor het beslag geen enkele zin heeft.
Dit weten ze maar al te goed, het is een pressiemiddel om mensen tot betaling te dwingen, een aankondiging van boedelbeslag per brief wil nog niet zeggen dat dit ook daadwerkelijk gebeurd, ze zullen dan ook vaak wel langs komen om het een en ander op te schrijven.
hou er wel rekening mee dat als u spullen heeft die een waarde vertegenwoordigen die hoger is dan het te betalen bedrag dat een boedelbeslag en openbare verkoop wel door zal gaan. (BV Iphone`s Led tv`s ipad, pc`s en dergelijke)

PS Deurwaarders zijn uitblinkers in het bang maken van mensen.

hoop dat je er wat aan hebt.
suc6 er mee