Waarom wordt er eigenlijk geen honing is koffie gedaan?

wel altijd in thee, maar hoe is dat ooit uit gevonden.....

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
11.8K

Het beste antwoord

Dit gebeurt wel hoor;-)

Mexicaanse koffie
Ingrediënten voor 1 personen

Sterke hete koffie
honing
chocolademelk
1 theelepel kaneel
1 theelepel nootmuskaat
slagroom
Bereidingswijze

Kopje voor de helft vullen met de koffie met honing en aanvullen met schuimig geklopte hete chocolademelk met kaneel en nootmuskaat. Toef slagroom erop en nog wat kaneel erover strooien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
grappig wist niet dat dat zo werd gedronken.....

Andere antwoorden (4)

Honing in thee kan medicinaal werken als je verkouden bent of last van je keel hebt. Thee (met name kruidenthee) is niet zo belastend voor je lichaam als koffie.

Maar er wordt wel degelijk honing in koffie gedaan hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik doe altijd honing in de koffie/ thee ipv suiker. Veel gezonder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik deed, toen ik nog koffie dronk, altijd honing in de koffie, of bij gebrek aan honing, niets.

Arabica koffie met thijmhoning... geweldig!
rose
14 jaar geleden
Als je gewend bent koffie zonder suiker, zoals heel veel mensen de koffie drinken, is honing in de koffie niet echt een aanrader denk ik, alhoewel ik het wel met je eens ben dat het zeker gezond is, gezonder dan suiker!