een liggende 8

Toegevoegd na 3 minuten:
Een tweede ymbool is de ring. Geen begin en geen einde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

een liggende 8
14 jaar geleden
een acht op zijn kant
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zal wel niet de vlugste zijn,maar dat is een omgekukelde dus liggende 8.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het symbool voor oneindig is een liggende acht of een lemniscaat
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo heet het.
+
Zie ook:
http://aladin.bibliotheek.nl/aladin_detail.asp?qpid=105073
Een liggende acht. Dit komt omdat de band van mobius ook oneindig is. Pak een strookje papier, je kruist het papiertje door 1 kant om te draaien en plakt dan bijde kanten aan elkaar. Nu heb je een oneindige acht. Volg je vinger maar eens aan 1 kant.