Hoe zet ik mijn laptop terug in de fabrieksinstelling?

Ik heb de ASUS Eee PC 1001PXD.
Hier kan geen cd of dvd in, want het is een notebook. Hoe zet ik deze laptop terug in fabrieksinstelling?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Asus heeft hiervoor in de handleiding die bij de Eee PC is geleverd een speciaal hoofdstuk omschreven voor systeemherstel.

1. Druk tijdens het opstarten op
Zorg dat u tijdens het opstarten één keer op drukt.
2. Klik op Herstel in het dialoogvenster Herstelsysteem om het systeemherstel te starten.
3. Het systeem start automatisch het systeemherstel. Volg de instructies op het scherm om het herstelproces te voltooien.

Zie de link hieronder voor de handleiding