waarom kan je een simkaart niet van de ene naar een andere samsung gebruiken?

ik heb een samsung ace nieuw met simkaart en sim only, waarom kan ik die simkaart niet in de andere samsung gebruiken

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Je kan een simkaart in elk toestel gebruiken, indien hij past. Je heb verschillende formaten simkaarten (bijv. micro)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
Alleen als het toestel simlock vrij is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
lijkt me logisch ;)
ronron1212
10 jaar geleden
Voor de vraagsteller dus niet want anders heeft hij deze vraag niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
d'accord
Het toestel waarin je de sim kaart wil doen om te gebruiken moet sim lock vrij zijn anders gaat het niet of het toestel moet gekocht zijn bij de zelfde provider als waar jou sim kaart van is.
10 jaar geleden
mischien is het andere toestel niet sim-lock vrij?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarschijnlijk is je de telefoon waarin je de sim kaart wilt niet simlock vrij.