Mijn macbook pro is ineens heel erg traag geworden, wat moet ik doen?

Mijn macbook pro 13' is sinds zondag ineens super traag. Om hem op te starten duurt 10 minuten, krijg continue dat regenboog balletje en soms start die helemaal niet op. Ook als ik eenmaal op mn laptop zit is die heel erg traag. Het is ineens van de een op de andere dag gekomen. Normaal waa die altijd heel snel. Nu ben ik wel een aantal dagen in Berlijn geweest en nadat ik op wifi had gezeten in het hotel is die ineens zo traag geworden. Ik ben al bij een computerzaal geweest, zij hebben er naar gekeken maar weten ook niet wat het is. Zij denken dat het vermoedelijk te maken heeft met mijn harde schijf. Ik kan nu contact opnemen met apple, maar in november vorg jaar heb ik mijn laptop een keer laten vallen. Hierdoor zit er een kleine beschadiging aan de buitenkant van mijn laptop. Het schijnt nu zo te Zijn dat apple mijn laptop dan niet wilt repareren omdat er een beschadiging op zit? Na die val heeft die het prima gedaan, zoals ik al zei het is echt ineens dat mn laptop zo sloom is... Ik heb mn macbook sinds september 2012

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
2K
Cryofiel
10 jaar geleden
Klinkt heel erg naar een harde schijf die op het punt van instorten staat. Heb je een back-up gemaakt van alles wat je dierbaar is?

Antwoorden (2)

Hey xLiiS,

Ik had een jaar terug hetzelfde probleem met een macbook pro,
had hem ook laten vallen maar werkte nog perfect gedurende een jaar
op een zomerse dag wou hij niet meer opstarten of zoals jij zegt; immens traag.

Heb hem dan laten repareren bij een premium reseller en het bleek de harde schijf te zijn (wat meestal het geval is als hij niet meer wil opstarten)
heeft me toen €150 gekost

hopelijk heb je wat aan mijn verhaal,
groeten Raf
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ga naar een Apple winkel bij jou in de buurt, I am store of Amac. En vraag het aan het personeel.

http://www.iamstore.nl/winkels
http://www.a-mac.nl/stores/view/index/