Ik wil samen met mijn moeder een dagje naar londen of parijs kan dat met een groep?

We willen graag met een groep (geen eigen groep maar met andere mensen die ook naar londen of parijs willen) naar londen of parijs maar dan met een groep. Met een groepleider die de reis regeld en als je in londen of parijs bent met jou en de groep langs de bezienswaardigheden gaat. Ik vroeg me af of dat uberhaupt wel bestaat. Het gaat dan om 1 dag en niet een hele vakantie.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
1.5K
Amadea
10 jaar geleden
Niet aan te bevelen om dat in één dag te doen. Beter drie dagen, een lang weekend dus!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zal je 1 advies geven. Ga niet 1 dag naar Londen. Maar ga 2 of 3 dagen. Londen is zo indrukwekkend dat kan je niet in 1 dag verwerken. Je krijgt hier straks spijt van. en tevens heb je zo meer keuze in groepsvakanties

Het beste antwoord

Boosten reizen biedt een 1 daagse reis naar Parijs aan voor € 39,00 pp.
Zie bijgaande link voor de opstapplaatsen en beschikbare data:
http://www.boosten.nl/nl/index.php/parijs-disney/1-dag-parijs

Ook Slangenreizen biedt deze reis aan:
http://www.slangenreizen.nl/stedentrips/een-dagje-parijs/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja oad heeft georganiseerde busreizen naar Londen en Parijs
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet voor één dag.
Eendaagse reizen naar Parijs zijn zeldzaam, naar Londen ben ik ze helemaal nog niet tegengekomen.

E.L. Travel is de enige die ik ben tegengekomen die een eendaagse reis verzorgt, maar dat is dan nog niet geheel naar jouw wens.
"We zullen om plm. 10.00 uur aankomen in Parijs waar u op eigen gelegenheid Parijs kunt bezoeken. Beleef deze mogelijkheid om de wereldstad te bekijken. "

Kortom: je zult dan zelf op eigen gelegenheid de verschillende toeristische trekpleisters moeten bezoeken.
http://www.eltravel.nl/p/1975/1-daagse-reis/

Ik denk dat de keuze zo beperkt is, omdat er aan eendaagse reizen amper iets te verdienen is voor de touroperator.
Daarnaast zit je voor londen altijd nog met in totaal zo'n 12 uur varen en vanaf daar nog minimaal 1 uur rijden naar londen, kortom: je bent van je dag-reis naar Londen al 14 uur aan het reizen (en dan heb ik het vervoer van- en naar Hoek van Holland nog niet eens meegerekend).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.take-a-trip.eu/nl/reisinfo/1-onvergetelijke-dag-in-parijs/467/
ze zijn er wel 1-daagse reizen. Maar bedenk je dat je, vooral als je in het noorden woont, dat het een lange reis is. Dus vroeg op en vaak nog een omweg om andere passagiers op te halen. Ik zou zeggen: hou de krant en internet in de gaten, vaak zijn er leuke aanbiedingen, maar je kunt iets uitgeruster van de reis genieten als je er een nacht n hotel bijneemt
10 jaar geleden
Een ééndaagse reis bestaat niet in de vorm van groepsreizen, dat is in verhouding veel te duur. Wat je zou kunnen doen als je in Londen bent is de hop on hop off bus nemen. Die vind je in elke grote stad, je rijdt een rondje en onderweg krijg je overal uitleg over en je kunt uitstappen wanneer je maar wilt en dan neem je gewoon de volgende bus om weer een stukje verder te gaan. Verdiep je van tevoren over de reis zodat je al weet waar je uit wilt stappen.

http://www.theoriginaltour.com/

Toegevoegd na 1 minuut:
Oja en als er ééndaagse busreizen zijn word je gewoon een dagje 'losgelaten' in Londen zonder uitleg.

Toegevoegd na 23 uur:
Ik snapte de Parijs antwoorden niet maar dat had ik over het hoofd gezien. Ook in Parijs heb je een hop on hop off bus. Lijkt me ideaal voor jullie en een hele goedkope oplossing.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Damestijdschriften, zoals Libelle en Margriet organiseren ook weleens ééndaagse groepsreizen. Kijk eens op hun sites.