Twee email-accounts samenvoegen tot één maar hoe?

Hallo. Ik heb twee email-adressen; een hotmail en een solcon. Solcon komt binnen op mijn computer op Microsoft Outlook 2007 en mijn hotmail gewoon op internet. Ik gebruik Solcon het meeste en hier staan ook al mijn contacten in, op hotmail niet.
nu is mijn vraag hoe ik deze twee email-adressen kan samenvoegen. Ik wil mijn solcon-mail-adres niet meer gebruiken en gewoon alleen nog maar mijn hotmail gebruiken. Hoe moet ik al mijn contacten, mailtjes (een paar duizend), herinneringen e.d. overzetten naar mijn hotmailaccount??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3K

Antwoorden (1)

Je kan in elk geval niet je mail overbrengen naar hotmail of vica versa
wel je contacten
zie exporten contacten in je outlook in de help files ?
en kijk welk formaat hotmail accepteert
Ook het combineren van je email adressen in outlook zal alleen opleveren dat je mailtjes vanaf de dag dat je het instelt binnenkrijgt.

ik zou toch eerst een kijken wat weg kan van je mailtjes en dan eventueel het restant handmatig doorsturen let wel op die oude mailtje kan je dan niet meer reageren omdat ze dan weer worden terug gestuurd naar je solcon adres

hotmail is zowieso handiger te gebruiken
capthavoc