Hoe installeer ik mijn afstandsbediening op mijn tv?

Weet iemand hoe ik mijn afstands bediening met mijn tv kan laten werken?
Ik heb de afstandsbediening van het plaatje.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jc54
11 jaar geleden
Ik vrees dat je T.V. en deze afstandbediening niet op dezelfde frequentie zitten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar het werkt bij mij thuis niet op een van de drie tv's.
paulus811
11 jaar geleden
Grappig zo'n Paas-afstandsbediening!

Het beste antwoord

Handleiding zoeken en zien op welke frequentie die werkt (kan werken) , sommige afstandsbedieningen zijn zelf programmeerbaar en stemmen zichzelf af op uw TV. Dit door continu op de STOP-knop te drukken tot uw TV uitschakelt, dan zit die op de juiste frequentie.
Maar daarvoor moet u heb eerst in de programmeer stand krijgen, zie evt eens via MENU.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, in de handleiding stond dat ik de POWER-knop ingedrukt moet houden en naar de tv die aan staat te richten.
maar er gebeurt dan niets.